Sunday, 11 September 2011

11 September

Bile dengar je 11 September..teringat pada kisah PWTC tu kene langgar ngan kapal terebang...
Tapi peduli ape,, bukan nagara aku..hahhaa....

Kalau diikutkan, aku mesti berada di KKTM Ledang, Johor..Tapi oleh kerana kedegilan aku yang xmau pergi kesana,,makanya aku di sini..(tempat kejelah..)..hari ni, ada jamuan hari raya..dapat la jugak makan2 free,..ada lontong...bee hun sup,, lemang,, serunding,,,cume ketupat macam kat johor tu je xde....( cheh,, sedor la cikit ko tu kat mana..opssss aku sedo-aku sedo....)

Yang tak tahan adalah...aktiviti karoke yang agak sumbang dinyanyikan oleh orang-orang yang merasakan suara mereka itu lunak dan merdu jika mereka nyanyi..ewahh...(padahal aku nyanyi pon x sedap..) hahhaa...macam2 la bebudak nih..tak tahan sungguh mendengor lagu nyanyian mereka...padahal lagu raya je pon... dalam ramai2 yang nyanyi tu, agak2 suara sape  yang paling best????bagi aku, mesti la suara seorang gadis,,...chewah...apape pon..layanssss untuk bersuka ria...

No comments:

Post a Comment